• Texniki Dəstək şöbəsinin mütəxəssisi

  • Namizədlər üçün irəli sürülən tələblər:

    Ali təhsil
    İT sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi
    Dil bilikləri
    Windows 7/8/8.1/10 üzrə dərin istifadəçi bilikləri və iş təcrübəsi, həmçinin Server sistemləri üzrə anlayışa sahib olmalı
    Windows domain mühiti ilə əlaqədar nəzəri biliyə və minimal təcrübəyə sahib olmalı
    Microsoft Office proqramlarını administrativ səviyyədə bilməli
    Kamera - NVR sistemləri həmçinin təhlükəsiz giriş-çıxış sistemləri üzrə iş təcrübəsinə sahib olmalı
    Kompüter və periferiya avadanlıqlar ilə (printer, skayner və s.) işləmə bacarığı
    Şəbəkənin və serverlərin əsaslarına dair minimal nəzəri və praktik biliklər
    MTA, MCSA və ya MCSE sertifikatlarından hər hansı birinə sahib olan namizədlərə üstünlük verilir
    Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, operativlik və problem həll etmə bacarığı
    Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı

  • Vəzifə öhdəlikləri:

    • İstifadəçi kompüteri, proqram təminatı və periferik avadanlıqların quraşdırılması və yönləndirilməsi;
    • İT departamentinə texniki problemlərlə bağlı daxil olan zəng və müraciətlərin qəbul olunması, ehtiyac olan dəstəyin göstərilməsi;
    • İstifadəçi kompüterlərində və ya periferik qurğularda yaranmış proqram və avadanlıq səviyyəli nasazlıqların aradan qaldırılması;
    • Serverlərdə və kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması