• Texniki Dəstək şöbəsinin mütəxəssisi

  • Namizədlər üçün irəli sürülən tələblər:

    - Ali təhsil
    - Windows client Ə/S-ləri həmçinin Microsoft Office proqramları üzrə təkmil biliklər
    - Texniki nasazlıqların araşdırılması və səlahiyyət çərçivəsində həll olunması bacarıqları
    - Printer və scaner avadanlıqları ilə iş təcrübəsi
    - Antivirusların iş prinsipi , quraşdırılması və sazlanması barəsində biliklər
    - İP telefonların iş prinsipinin , istifadəçilərdən çıxan nasazlıqların aradan qaldırılması kimi bacarıqlar
    - Router və Switch-lər üzrə minimal bilik və bacarıqlar
    - Active Directory və Group Policy üzrə anlayışlar və parol təyin olunması və sıfırlanması kimi bacarıqlar
    - Ethernet, İP və şəbəkə cihazlarının iş prinsipləri barəsində məlumatlı olmaq
    - Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
    - Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
    - İşində səliqəlilik, dəqiqlik və görülən işlərin sənədləşdirilməsi

  • Vəzifə öhdəlikləri:

    • Office proqramlarını , Windows əməliyyat sistemini yüksək səviyyədə istifadə edə bilmək bacarığı, məntiqi təfəkkür və analiz qabiliyyəti
    • Servicedesk sistemində sorğuların idarəetməsi və sorğuların icrasına nəzarət edilməsi
    • Görülən işlərin hesabatının hazırlanması, sənədləşdirilmənin dəqiqliklə aparılması
    • Daxil olmuş sorğuların hər birinin sistemə işlənilməsi , helpdesk əməkdaşları arasında kordinasiyanın qurulması
    • Sertikat, açar və smart-card qurğuları üzrə, həmçinin sistemlərin lisenziya periodları üzrə hesabatların hazırlanması və bitmə vaxtına yaxın bildirişlərin avtomatlaşdırılması
    • İlkin səviyyədə telefonla İT sorğuların qəbul olunub, əməkdaşlara sistemlər barədə müəyyən köməklik göstərilməsi, texniki nasazlıq olarsa isə texniki dəstək komandasına yönləndirilməsi
    • İT departamentinin sorğularının ERP sistemi vasitəsilə proqrama daxil edilməsi, sorğuların statusunun izlənilməsi
    • Yeni işə gələn əməkdaşlar üçün sistemlərin istifadəsi barədə qısa treninq və izahatların verilməsi
    • Kordinasiyanın həyata keçirildiyi əməkdaşların müvafiq period ərzində gördükləri işlərin detallı hesabatının çıxarılması