• Sistem Administrasiyası və Şəbəkə şöbəsinin mütəxəssisi

  • Namizədlər üçün irəli sürülən tələblər:

    • Ali təhsil (müvafiq sahədə olması arzuolunandır)
    • İT sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
    • Microsoft texnologiyaları üzrə iş təcrübəsi: Windows 7-8.1;10, Windows Server 2008/2012R2
    • Terminal Server, Exchange Server, MS Active Directory, DNS, DHCP, WSUS, AD CA
    • HP,IBM və Dell server avadanlıqları üzrə iş təcrübəsi
    • Cisco avadanlıqları üzrə iş təcrübəsi və şəbəkə protokolları barədə geniş məlumat və praktiki bilik
    • Telefoniya və voice haqqında bilik və iş təcrübəsi
    • Proxy server, file server ilə iş təcrübəsi
    • Fortinet avadanlıqları üzrə iş təcrübəsi
    • Yedəklənmə texnologiyaları üzrə təcrübə: Veeam Backup&Replication 8.x və sonrası
    • Virtualaşma üzrə iş təcrübəsi: VMware Vcenter, ESXi 6.x
    • Antivirus sistemləri (TrendMicro, Symantec) ilə iş təcrübəsi
    • İnfrastrukturun planlaşdırılması, inkişafı və yeni avadanlıqların alınmasını təşkil etmək bacarığı
    olmalı
    • Dil bilikləri
    • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
    • Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
    • Analitik təhlil bacarığı
    • Operativlik bacarığı
    • İşə yaradıcı yanaşmalı, yeni ideyalara malik olmalı

    * --- Arzu olunan
    • SAN (Storage Area Network) üzrə iş təcrübəsi
    • Linux: Ubuntu/Suse, AİX əməlliyət sistemi üzrə iş təcrübəsi
    • System Center üzrə iş təcrübəsi
    • MCSA(MCSE), CCNA(CCNP) sertifikatlarının olması

  • Vəzifə öhdəlikləri:

    • Server infrastrukturunun administrasiyası
    • Şəbəkə infrastrukturunun administrasiyası
    • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilmiş tapşırıqların vaxtında icrasının təşkili
    • Server avadanlıqlarının administrasiyası və texniki dəstəyi
    • Virtualaşma sistemlərinin administrasiyası və texniki dəstəyi
    • Yedəklənmə sistemlərinin administrasiyası
    • Korporativ poçt sisteminin administrasiyası və texniki dəstəyi
    • Problemlərin həlli üçün texniki dəstək və podratçılar ilə qarşılıqlı əlaqənin yaradılması
    • Sistem problemlərinin həlli və diaqnostikası
    • Avadanlığının quraşdırılması və sazlanması
    • Zəruri hallarda texniki dəstək əməkdaşlarına işləri ilə bağlı köməklik göstərilməsi
    • Dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi