• Texniki Dəstək şöbəsinin mütəxəssisi

  • Namizədlər üçün irəli sürülən tələblər:

    - Ali təhsil (İnformatika və ya digər texniki ixtisaslar)
    - Windows client Ə/S-ləri həmçinin Microsoft Office proqramları üzrə təkmil biliklər
    - PC və noutbuk kompüterlərlə, periferik qurğularla ilə professional səviyyədə işləmə bacarığı
    - Texniki nasazlıqların araşdırılması və səlahiyyət çərçivəsində həll olunması bacarıqları
    - Printer və scaner avadanlıqları ilə iş təcrübəsi
    - Qeyri-standart proqram təminatlarının quraşdırılması və nasazlıqların araşdırılması
    - Antivirusların iş prinsipi , quraşdırılması və sazlanması barəsində biliklər
    - İP telefonların iş prinsipinin , istifadəçilərdən çıxan nasazlıqların aradan qaldırılması kimi bacarıqlar
    - Router və Switch-lər üzrə minimal bilik və bacarıqlar
    - Active Directory və Group Policy üzrə anlayışlar və parol təyin olunması və sıfırlanması kimi bacarıqlar
    - Ethernet, İP və şəbəkə cihazlarının iş prinsipləri barəsində məlumatlı olmaq
    - Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
    - Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
    - İşində səliqəlilik, dəqiqlik və görülən işlərin sənədləşdirilməsi

  • Vəzifə öhdəlikləri:

    • Kompüter, Printer, İP telefon və digər avadanlıqların sazlanması, əməliyyat sistemlərin yazılması
    • Office proqramları ilə bağlı əməkdaşlara texniki dəstəyin göstərilməsi, antivirusların yazılması
    • Standart və qeyri-standart proqramların yazılması, çıxan problemlərin araşdırılıb həll olunması
    • İstifadəçi parolları ilə bağlı dəstəyin göstərilməsi
    • Şəbəkə avadanlıqlarında minimal dəstək işlərinin həyata keçirilməsi
    • Görülmüş işlərin nəticəsi və statusu barədə sistemdə məlumatları mütəmadi olaraq yeniləmək