• Texniki Dəstək şöbəsinin mütəxəssisi

  • Namizədlər üçün irəli sürülən tələblər:

    Ali təhsil;
    İT sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
    Azərbaycan dili səlis, rus və ya ingilis dili texniki səviyyədə;
    Windows 8.1/10 üzrə dərin istifadəçi bilikləri və iş təcrübəsi, həmçinin Server sistemləri üzrə anlayışa sahib olmalı;
    Windows domain mühiti ilə əlaqədar nəzəri biliyə və təcrübəyə sahib olmalı;
    Microsoft Office proqramlarını administrativ səviyyədə bilməli;
    Bankın filialları üzrə bölgələrdə yarana biləcək işlərlə əlaqədar ezamiyyətlərə hazır olmalı;
    Kompüter və periferiya avadanlıqlar ilə (printer, skayner və s.) işləmə bacarığı;
    Şəbəkənin və serverlərin əsaslarına dair minimal nəzəri və praktik biliklər;
    Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, operativlik və problem həll etmə bacarığı;
    CompTIA, İTİL, MTA, MCSA və ya MCSE sertifikatlarından hər hansı birinə sahib olan namizədlərə üstünlük verilir;
    Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, operativlik və problem həll etmə bacarığı;
    Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;

  • Vəzifə öhdəlikləri:

    • İstifadəçi kompüteri, proqram təminatı və periferik avadanlıqların quraşdırılması və yönləndirilməsi;
    • İT departamentinə texniki problemlərlə bağlı daxil olan zəng və müraciətlərin qəbul olunması, ehtiyac olan dəstəyin göstərilməsi;
    • İstifadəçi kompüterlərində və ya periferik qurğularda yaranmış proqram və avadanlıq səviyyəli nasazlıqların aradan qaldırılması;
    • Texniki sənədlərin yazılması.